POLITYKA ZWROTÓW W DŻUNGLII
Damy o jakość naszych produktów, dlatego akceptujemy zwroty tylko w przypadku, gdy produkty są nieużywane, posiadają oryginalną metkę i nie wykazują śladów naruszenia. Niezbędny jest także paragon i zachowanie 7 dni od daty zakupu. Produkty muszą być spoza listy produktów które nie podlegają u nas zwrotom ( lista poniżej).
Zwroty realizowane są wyłącznie w formie vouchera podarunkowego, który można wykorzystać w naszym sklepie w ciągu sześciu miesięcy.
Oferujemy także możliwość wymiany produktu na inny dostępny w naszym sklepie, pod warunkiem, że produkt jest w stanie nienaruszonym, posiada metkę i jest do niego paragon. W przypadku wymiany, należy zgłosić się do nas w ciągu 7 dni od daty zakupu.
Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do zakupów!
Lista produktów , które nie podlegają zwrotowi:
- Karmy na wagę
- Przysmaki suszone i wędzone oraz na wagę i sztukę
- Otwarte paczki z karmą lub przysmakami
- Żywe zwierzęta i rośliny
- Produkty używane i bez metki
- Produkty na zamówienie
- Kosmetyki, Szampony, preparaty, witaminy
- Preparaty przeciwpchelne i insektobójcze
- Ziółka , i smakołyki dla gryzoni bez zgrzanego zamknięcia
- Dekoracje naturalne ( Skały, korzenie, korki, torfy itp)
- Filtry, grzałki, lampy i sprzęty do akwarium i terrarium
- Smycze automatyczne
- Fleshery i lampki
- Żarówki
- Termometry, Hygrometry
- Produkty szklane
Dowozimy zestawy akwariowe przy aranżacjach i rearanżacjach akwariów
CH OMNI MOLO, Mieszka I 73, Szczecin
Oferujemy rabaty przy zakupie zestawów akwariowych wraz z rybami i roślinami
Akceptujemy płatność kartą i blikiem
Nowości
Ostatnio dodane. Poznałeś już te produkty?