POLITYKA ZWROTÓW W DŻUNGLII

Damy o jakość naszych produktów, dlatego akceptujemy zwroty tylko w przypadku, gdy produkty są nieużywane, posiadają oryginalną metkę i nie wykazują śladów naruszenia. Niezbędny jest także paragon i zachowanie 7 dni od daty zakupu. Produkty muszą być spoza listy produktów które nie podlegają u nas zwrotom ( lista poniżej).

Zwroty realizowane są wyłącznie w formie vouchera podarunkowego, który można wykorzystać w naszym sklepie w ciągu sześciu miesięcy.

Oferujemy także możliwość wymiany produktu na inny dostępny w naszym sklepie, pod warunkiem, że produkt jest w stanie nienaruszonym, posiada metkę i jest do niego paragon. W przypadku wymiany, należy zgłosić się do nas w ciągu 7 dni od daty zakupu.

Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do zakupów!

  • Niezbędny jest paragon

  • Zachowaj 7 dniowy termin

  • Towar musi być nienaruszony i posiadać oryginalną metkę

  • Sprawdź czy towary podlegają wymianie w liście

Lista produktów , które nie podlegają zwrotowi:

  • Karmy  na wagę
  • Przysmaki suszone i wędzone oraz na wagę i sztukę
  • Otwarte paczki z karmą lub przysmakami
  • Żywe zwierzęta i rośliny
  • Produkty używane i bez metki
  • Produkty na zamówienie
  • Kosmetyki, Szampony, preparaty, witaminy
  • Preparaty przeciwpchelne i insektobójcze
  • Ziółka , i smakołyki dla gryzoni bez zgrzanego zamknięcia
  • Dekoracje naturalne ( Skały, korzenie, korki, torfy itp)
  • Filtry, grzałki, lampy i sprzęty do akwarium i terrarium
  • Smycze automatyczne
  • Fleshery i lampki
  • Żarówki
  • Termometry, Hygrometry
  • Produkty szklane

Dowozimy zestawy akwariowe przy aranżacjach i rearanżacjach akwariów

CH OMNI MOLO, Mieszka I 73, Szczecin

Oferujemy rabaty przy zakupie zestawów akwariowych wraz z rybami i roślinami

Akceptujemy płatność kartą i blikiem

NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI PRODUKTY DLA ZWIERZĄT

Dostawy w każdym tygodniu.